Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych,
- Utrzymywanie odpowiednich wskaźników retencji bazy klientów,
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta,
- Rozwijanie kompetencji zespołu poprzez prowadzenie szkoleń i spotkań motywacyjnych,
- Współpraca z pozostałymi koordynatorami oraz innymi działami firmy.
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem ds. telefonicznej obsługi klienta,
- Umiejętność budowania i motywowania zespołu,
- Znajomość technik sprzedaży,
- Chęć do podejmowania wyzwań, samodzielność i otwartość na zmiany,
- Zorientowanie na wynik,
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej,
- Wykształcenie min. średnie.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stałe wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od wyników pracy zespołu,
- Praca od poniedziałku do piątku,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym.